4 Ocak 2014 Cumartesi

Anime Ai ve Renkli Manga

Anime Ai Facebook sayfasının bir zamanlar profil fotoğrafı


Anime Ai, bir yılı aşkın süre önce sadece bir Facebook sayfası idi. Şimdi ise çok yönlü dergi çıkartan popüler bir Facebook sayfası.


Anime Ai, kadrosu geniş, aktif ve aktifliğinin yanında güzel paylaşımlar yapan bir Facebook sayfası. Fakat onları diğerlerinden özgün kılan ise çok yönlü seviyesine getirdikleri "dergileri". Ben özel olarak bu dergiden bahsetmek istiyorum.

Sadece sizler için gönüllü çalışan amatörleriz, sizi mutlu edebiliyorsak biz de mutluyuz. -Renkli Manga Ekibi
Bunun yanında misyonlarını derginin ilk sayısındaki "Ön Söz" bölümünde açıklamışlar. Siz de bir göz atarsınız elbet.

Şimdi içeriğe gelelim diyorum. Çok yönlülüğü açıklayacağım sizlere. İlk önce 5 sayı içerisinde ne tür konulara değindikleri hakkında bir analiz yaptım ve bunu paylaşmak istiyorum:

  • Anime ve Karakter Tanıtımları
  • Anime Hakkında ve Terimler
  • Ekip Tanıtımı
  • Manga Analizleri
  • Oyun Tanıtımları
  • Japon Grupları
  • Yazarları Oldukları Hikayeler
  • Serbest Köşe
  • Anime-Manga Haberleri
  • Türkiye'de Anime ve Manga
  • Türkiye'deki Etkinlikler
  • Manga Çizim ve Boyamaya Dair Öğretiler

gibi. Bunlar buz dağının görünen kısımları. Son sayılarında, beşinci, Japon yemeklerine de el atmışlar. Hatta bir sayılarında kedilerin hüküm sürdüğü bir kafeden bile bahsetmişler. Bu küçücük 5 sayının içine tıkıştırdıklarının listesi ki tıkıştırmak bence bunun yanında az kalır. Bundan sonrası ise merak konusu.

Grafikler hakkında da bir şeyler söyleyeyim. Bir-iki pro derecesinde e-dergi takip ediyorum, az-çok bir bilgim var. Amatörlerin yapacağından fazlası var arkadaşlar, söyleyeyim. Bir girip siz de değerlendirme yapın.
Ekibe de kolaylılar gelsin, efendim.^^

Bu da dergi sayfasında çalan Fullmetal Alchemist'in müthiş bestesi "Brothers"Link


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder