6 Kasım 2013 Çarşamba

Akılçelen Kitaplar'dan Yine Farklı Bir Tercih: Rosario To Vampire




Akılçelen Kitaplar Facebook linkine ulaşın!


Akılçelen Kitaplar'ın okurlarına sunmak için seçtikleri mangalarla farklılık gösteren bir yayınevi olarak aklımıza kazınmıştı ve yine bu farklılığını ortaya koyan bir proje seçmişler! Şahsen her projelerini dört gözle bekleyen ve sıradaki projelerini her öğrendiğinde şoke olan bir takipçi parçasıyım. Kendilerine de sıkı bir takipçileri olarak minnettar olduğumu kelimelere aktarmak istiyorum. Kolaylıklar gelsin efendim!

Rosario To Vampire serisinden bahsetmek icap ederse... Ecchi kategorisine giren Rosario To Vampire kendi branşında başarılı bir manga olarak hafızalarda yerini alıyor. Bir bayan olarak itiraf etmeliyim ki ben bile animesini izledim, fakat ortaya kaliteli bir değerlendirme koyamıyorum çünkü izlediğim ilk ve tek ecchi serisi olma özelliğini taşıyor. Beğendin mi diye sorarsanız da açıkçası fantastiğin "f"si olsun ben her yapıtı okuyabilirim/izleyebilirim. Özgün bir içeriği olduğu da pek söylenemez, ama ilgi çekici yanları yok değil. Yani zaman geçirmek istiyorsanız seçimlerinizden biri Rosario To Vampire olmalıdır diye düşünüyorum. Eser içeriğini bir yana bırakırsak seiyuu kadrosundan tutun jenerik kadrosu bakımından çok iyi bir anime. Nana Mizuki başrol karakter Akashiya Moka'ya ses veriyor ve serinin müzikleri de ona ait. Kendisi de ayrıca alanında başarılı bir sanatçı.

Seriden ben bu kadar değerlendirme çıkartabiliyorum. Seçim her zaman zatın kendisine ait.^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder